25 Haziran 2012 Pazartesi

Yerim O Bıyıklarını Melih Cevdet !


Lisede ‘’ Garipçiler’’i severdim ben.
Orhan Veli’den sonra  da 

Melih Cevdet Anday bıyıklı Melih Cevdet Anday.


En meşhur şiiri, Sezen Aksu’nun seslendirdiği ‘’ Şinanay’’dır.
Benim en sevdiğim şiiri ise ''Çok Güzel Şey’’ dir,

Yaşamak güzel şey doğrusu

üstelik hava da güzelse



Hele gücün kuvvetin yerindeyse

elin ekmek tutmuşsa birde



Hele tertemizse gönlün

hele kar gibiyse alnın



Yani kendinden korkmuyorsan

kimseden korkmuyorsan dünyada



İyi günler bekliyorsan hele

iyi günlere inanıyorsan



Üstelik hava da güzelse

Yaşamak güzel şey




Çok güzel şey doğrusu !


2 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

yeeaapp!!

yaşamak güzel şey doğrusu!^^

senin şiir seçimlerini seviyorum arkadaş, artık onayladım :)

Ms.KavrukSusam dedi ki...

Kuulumsu,

Eyvallah :)