14 Kasım 2014 Cuma

HASAN MERT GÜZEL İSİM !

Aşk güzel bir *şey
(*) Sevgi, sevgililik, onu düşünmek, uyurken uyanırken aklında olması ve aklında olmak. Yanındayken zamanın su gibi akması ve ''bir daha kimbilir ne zaman görüşecegiz''in sorgusu bile güzel.

İyi geliyor tüm hücrelere.

Ayak parmağımdan saç telimin ucuna kadar iyi geliyor.
Salgıladığım mutluluk hormonları agzımdan kelebek şeklinde çıkıyor bu günlerde.

Hasan Mert güzel isim.

Hoşgeldin dünyama.
Kal.
Ne kadar süreceğini düşünmeden kalalım birbirimizde.

İçimi ısıtıyorsun Hasan Mert.

Orda yaşa sürelere yenilmeden...

Hayatım boyunca hiç kimse dertlendiğim bir şey için bana bir jest yapmamıştı.

İyi ki o kumbaralarda  'Buket' yazılı olanı bulamadık ;yoksa ben böyle sırf mutlu olayım diye uğraşıp beni susamlı simitimsi tuzlumsu bir şeye dönüştüreceğini hiç bilemeyecektim ;çocuklar gibi sevinemeyecektim.


tadımdan yenmez olaymışım <3


O hamuru yoğurdugun,harf şekillleri verdiğin,susamlarını serpiştirdiğin parmaklarını seni ilk gördüğümde kemiricem.






Hiç yorum yok: